Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
(0,00 EUR) s DPH
  • Zobrazit

Reklamace

POKYNY A DOPLŇUJÍCI INFORMACE PRO REKLAMACE:
 
Reklamaci lze uplatnit následujícími způsoby:
  • na kamenné prodejně v provozní době
  • využitím přepravních služeb zasláním na adresu provozovny (kamenné prodejny)
  • využitím speciální služby pro Vás – svoz výrobku prostřednictvím kurýra PPL zdarma
 
Pro rychlejší uplatnění reklamace je vhodné vyplnit vrchní část Vzorového formuláře pro uplatnění reklamace, který je volně ke stažení v sekci Obchodní podmínky. Pokud se rozhodnete popsat závadu vlastními slovy, vždy je nutné uvést následující informace:
  • ·     jméno a příjmení
  • ·     úplná adresa vyzvednutí výrobku (do práce, domů)
  • ·     adresa pro zaslání výrobku zpět (pokud je jiná než adresa vyzvednutí)
  • ·     číslo objednávky, číslo faktury nebo dodacího listu
  • ·     telefonní kontakt, e-mailový kontakt
  • ·     typ výrobku (model) a popis závady

Tyto informace můžete zaslat e-mailem na adresu reklamace@spotrebice-vitek.cz nebo je v písemné podobě přiložit k odesílanému zboží.
Jakmile reklamaci obdržím, zašlu Vám na uvedený e-mail potvrzení o jejím přijetí. V případě, že bude reklamace shledána oprávněnou, budu Vás kontaktovat ohledně jejího dalšího řešení. V případě, že reklamace nebude shledána oprávněnou, zašlu Vám zboží spolu s vyjádřením prodávajícího, nebo v případě složitějších situací s vyjádřením servisu, zpět na adresu, kterou jste uvedli.
O vyřízení reklamace Vám na e-mail zašlu vyplněný reklamační formulář (tj. včetně jeho vyplněné spodní části).
Další informace k reklamacím naleznete ve Všeobecných obchodních podmínkách, které jsou dostupné v sekci Obchodní podmínky.

INFORMACE K REKLAMACI VYSAVAČE
V případě závady snížení sacího výkonu je před odesláním do servisu nutné zkontrolovat, zda-li nedošlo k ucpání hubice, hadice či filtrů ve vysavači, zvláště HEPA filtru. Pokud má vysavač ve výbavě filtr X-cross, doporučuji jej na chvíli vyzkoušet místo normálního HEPA filtru. Pokud vysavač s tímto filtrem saje normálně, je již HEPA filtr ucpán a je nutné jej vyměnit, nikoli posílat vysavač do servisu. 
 
INFORMACE K BALENÍ ZBOŽÍ ZASÍLANÉHO K REKLAMACI
Je bezpodmínečně nutné, aby byl výrobek řádně zabalen (nejlépe v původní kartonové krabici tak jak byl dodán) a ochráněn proti nárazu např. vrstvou bublinkové folie (v případě skleněných rychlovarných konvic doporučuji dvě vrstvy bublinkové folie). Vnitřek krabice vyplňte tak, aby uvnitř nedocházelo k vzájemnému pohybu vložených dílů a celou krabici obalte minimálně jednou vrstvou bublinkové folie.  Balíček je nutné ještě opatřit viditelným nápisem "KŘEHKÉ".

Nedoporučuji používat jako vnitřní výplň noviny, nebo výrobek posílat zabalený pouze v kartonové krabici bez ochranné vrstvy bublinkové folie. Nebude-li zásilka zabalena dle tohoto návodu, nese odpovědnost za škodu způsobenou převozem výrobku spotřebitel.
 
INFORMACE O SERVISNÍM STŘEDISKU

 

Vzhledem k odbornému charakteru posuzování některých závad řeší servis výrobku servisní středisko ADBA na adrese České Libchavy 174, 561 16 České Libchavy. Pokud již pouhým odhadem máte za to, že závadu je nutné odborně posoudit, celou reklamaci můžete urychlit vyplněním vrchní části Vzorového formuláře pro uplatnění reklamace a zasláním zboží přímo na adresu servisu. I v tomto případě Vám ve spolupráci se servisním střediskem bez zbytečného odkladu prostřednictvím uvedeného e-mailu potvrdím její přijetí. 

Reklamační protokol k vyplnění
KE STAŽENÍ.

KATEGORIE

Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!

Nejprodávanější
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Spotřebiče Vitek Kontak: info@spotrebice-vitek.cz, tel.: +420604334252
Copyright © Dominik 2009: Kopírování nebo další šíření obsahu stránek spotrebice-vitek.cz je bez písemného souhlasu zakázáno.
Veškeré texty a obrázky jsou opatřeny časovým otiskem s notářským ověřením.  

JavaScript musí být povolen