Turbohubice má vpředu kolečka, pod kterými se skrývá první pár šroubků. Tyto kolečka je třeba vyloupnout a vyjmout i s oskami. Jde to snadno, jen je potřeba zvolit uzší šroubovák.
Po vyjmutí koleček a osek je možné odšroubovat šrouby, které se skrývají pod nimi.
Pak je nutné odšroubovat druhý pár šroubků, který je před zadními kolečky a pak poslední pár šroubků, který je vedle zadních koleček na kraji plastového korpusu.
Poté je možné celý spodní plastový díl sejmout z horního a hubici tak „rozpůlit“. Doporučuji při rozpůlení mít hubici položenou spodní částí (která jezdí po koberci) směrem nahoru (tak jak je na obrázku), vnitřní mechanizmus má tendenci zůstávat v horním dílu, který má hlubší úložné drážky. Jde to snadno.
Poté je možné celou hubici uvnitř vyčistit. Pozor při zpětné montáži, kovové uložení turbínky má dva zakulacené rohy a dva ostré. Zakulacenými rohy patří ložiska „nahoru“, tedy směrem, kde se bude zaklapávat sejmutý kryt, aby snadněji sesedl (viz. obrázek).
Před samotným sestavením je ještě nutné dát pozor na klínový řemínek, aby byl nasazen na ozubených kolečkách.